Učenke, ki obiskujejo RaP dejavnost umetnost, so zagnano in doživeto pripravljale lutkovno predstavo, s katero so želele poudariti vrlini meseca novembra in decembra – sprejemanje drugačnosti in sočutje. Predstavo so poimenovale Prijateljstvo. S skupnimi močmi so napisale besedilo, nato vztrajno vadile za nastop. Lutkovno igrico so zaigrale v učilnici 5. b-razreda za skupino učencev 1. razreda. Prvošolci so z zanimanjem prisluhnili petošolkam in četrtošolkam. Zaigrale bodo tudi pred svojimi sošolci. Jaz pa sem s ponosom opazovala dekleta, kako sodelujejo, sprejemajo mnenja drugih, se dogovarjajo, med seboj spodbujajo.
Učiteljica Svetlana
In kakšni so vtisi nastopajočih?
Že prvi dan, ko smo izvedele, da bomo pripravljale predstavo o vrlinah ter lepih odnosih smo bile na trnih, saj nihče ni vedel, kako se bo vse razvilo. Med pripravo smo bile vesele in ponosne, kako smo vse speljale. Zelo nam je bilo všeč, ker smo v predstavi poudarile vrline, kot so prijaznost, sprejemanje drugačnosti, prijateljstvo ter spoštovanje. Med samim nastopom smo vsi zelo uživali.
Iva Judnič in Iva Omerzel, 5. b
Med to zgodbo smo se počutile veselo, zanimivo … Prvošolcem smo predstavile, kaj pomeni sprejemanje drugačnosti in da moramo biti prijazni do drugih.
Adna in Ela, 4. č
Med predstavo smo se počutile zelo lepo, ker smo mlajše učence spodbudile, da se učijo novih vrlin, da so prijazni … Med vajo smo vsi lepo sodelovali in se med seboj spoštovali.
Nurije in Morena, 5. b
Bilo mi je zelo dobro. Kot bi nastopala v čudežni pravljici.
Amadeja, 5. c
V predstavi sem uživala in se zabavala. Najbolj všeč mi je bilo, da smo predstavile vrline, kot so sprejemanje drugačnosti, prijateljstvo in spoštovanje.
Tinkara, 5. c